Dostavu naručenih artikala na vašu kućnu adresu vršimo putem kurirske službe DPD Croatia na području čitave Hrvatske, uključujući i otoke.
Obrada i slanje pošiljki:
– Sve narudžbe zaprimljene radnim danom (pon-pet.), šaljemo sljedeći radni dan. Ukoliko je narudžba napravljena primjerice u subotu, obrađujemo ju i šaljemo naručeno odmah slijedeći radni dan što bi bio ponedjeljak.
Rok isporuke pošiljki:
– Kontinentalno područje Hrvatske – rok isporuke, u redovnim uvjetima* je 48 sati od dana opremanja pošilje, osim za proizvode uz koje je navedena drugačija napomena. (Pošiljke obrađene i poslane u petak, su na adresi kupca drugi radni dan tj. u utorak)
– Hrvatski otoci – dostava na otoke se vrši prema rasporedu
*Redovni uvjeti podrazumijevaju ispravan rad operativnog sustava, urednu i redovnu isporuku dobavljača, redovnu obradu robe na skladištu, uobičajene uvjete za transport i isporuku robe. Navede operacije podliježu ručnoj obradi i kontroli, no moguće su neke izvanredne situacije na koje ne možemo utjecati, slijedom kojih je moguće i kašnjenje u isporuci pošiljaka.
Obavijesti o vremenu isporuke pošiljke
Nakon što je vaša narudžba obrađena i pripremljena za predaju DPD Croatia dostavnoj službi, s naše strane dobivate e-mail obavijest da je vaša narudžba obrađena.
Na dan dostave dobiti ćete drugu e-mail i SMS obavijest sa trosatnim vremenskim intervalom u kojem će pošiljka biti isporučena (npr. 08:00-11:00h), brojem pošiljke i kontakt telefonom dostavljača za eventualni dogovor oko alternativnog termina ili lokacije isporuke pošiljke.
Sve pošiljke/narudžbe koje šaljemo u potpunosti su osigurane od strane dostavne službe DPD. Naručeni proizvodi pakirani su na način da se uobičajenom manipulacijom u transportu/dostavi ne oštete. Kupac je dužan prilikom preuzimanja pregledati pakiranje pošiljke. Ukoliko pakiranje pošiljke ima vidljivih oštećenja/nedostataka, preporučujemo da kupac odbije primitak iste jer postoji mogućnost da je proizvod unutar takvog pakiranja oštećen. U slučaju oštećenja odmah reklamirajte proizvod korisničkoj službi DPD na +385 (0)1 3430 600, ili im se obratiti mailom na info@dpd.hr) Kupac je obavezan, prilikom preuzimanja robe, potpisati otpremnicu ili dostavnicu te je dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju.